قورباغه

اگر شما نیز به سریال علاقه دارید با بازدید ایده همراه باشید.

قورباغه مجموعهٔ نمایشی با ژانر جنایی و معمایی به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹–۱۳۹۸ است. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی است که قرار بود نخستین قسمت آن در ۲۴ آذر ۱۳۹۹ منتشر شود اما با دستور قضایی پخش این سریال متوقف شد. سرانجام قسمت اول این مجموعه در تاریخ ۳ دی ۱۳۹۹ منتشر شد. قسمت اول این سریال برداشتی آزاد از فیلم نفرت است.قورباغه مجموعهٔ نمایشی با ژانر جنایی و معمایی به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹–۱۳۹۸ است. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی است که قرار بود نخستین قسمت آن در ۲۴ آذر ۱۳۹۹ منتشر شود اما با دستور قضایی پخش این سریال متوقف شد. سرانجام قسمت اول این مجموعه در تاریخ ۳ دی ۱۳۹۹ منتشر قسمت اول این سریال برداشتی آزاد از فیلم نفرت است.

خلاصه‌ای از سریال قورباغه

قورباغه ژانری درام – اجتماعی – جنایی و معمایی دارد و سعی دارد محور داستان خود را برروی زندگی برخی افراد پرنفوذ جامعه بگرداند. قسمت اول سریال قورباغه درواقع برداشتی آزاد از فیلم نفرت می باشد.

نفرت نام فیلمی است محصول سال 1995 در کشور فرانسه به کارگردانی متیو کاسوویتس است. این فیلم با نام فرانسوی خود در این کشور به انتشار رسیده بود. اما در آمریکا از این سریال به نام نفرت یاد می شود. در خلاصه داستان این سریال آمده است که:

” در روز چهارشنبه سوری سه دوست به نام های رامین (صابر ابر)، فرید (اشکان حسن پور) و جواد (شهروز دل افکار) بعد از آنکه اسلحه ای را از یک مامور زخمی میدزدند سعی دارند به یکی از دوستان دوران ابتدایی خود یعنی نوری ( نوید محمد زاده) که  اکنون به یک فرد بسیار پولدار و مرموز تبدیل شده است دستبرد بزنند. اما همه چیز آنطور که این سه رفیق می خواهند پیش نمی رود و داستان به کلی تغییر می کند که سبب فراز و نشیب های بسیار زیادی در طول داستان می شود.”

دانلود فیلم کلمبوس با کیفیت Full HD
مشاهده